Iranian Agriculture News Agency

رتبه برتر اشتغال توسط اداره کل دامپزشکی خوزستان

400 نفر در سامانه رصد اشتغال دامپزشکی استان ثبت شدند.

رتبه برتر اشتغال توسط اداره کل دامپزشکی خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا از  خوزستان، مدیر کل دامپزشکی استان با اشاره به کسب رتبه برتر ایجاد اشتغال در ۹ ماهه نخست سالجاری توسط این اداره کل گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 400 نفر در سامانه رصد اشتغال دامپزشکی استان ثبت شدند.

مصطفی کنارکوهی اطلاعات شاغلان در این سامانه را بر اساس خوداشتغالی، اشتغالزایی حقیقی و حقوقی، اشتغال در بخش‌ دامپزشکی عنوان کرد و افزود: این تعداد در مراکز مایه کوبی، درمانگاه ها و بیمارستانهای دامپزشکی، داروخانه دامپزشکی و همچنین مسئولین فنی بهداشتی مستقر در کشتارگاه های دام و طیور، مراکز بسته بندی فرآورده های خام دامی و کارخانجات تولید خوراک دام در سطح استان در طی 9 ماهه سالجاری وارد بازار کار شده اند.

 وی خدمات مشاوره شغلی برای کارجویان، معرفی کارجویان جهت بکارگیری در مراکز مرتبط با دامپزشکی و ایجاد اشتغال برای متقاضیان استخدامی را از اهداف این اداره کل برشمرد.

 کنارکوهی با بیان اینکه سامانه رصد ثبت اشتغال یکی از راهکارهایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرداظهار داشت: بر این اساس افراد جویای کار می توانند با ثبت نام در سامانه، درخواست خود را برای دریافت فرصت شغل مناسب اعلام کنند.

وی در خاتمه یادآور شد: اداره کل دامپزشکی استان در 9 ماهه سالجاری توانسته است نسبت به تحقق بیش از 100 درصدی سهم تعهد خود در اشتغال زایی در سطح استان را انجام دهد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید