Iranian Agriculture News Agency

تشکیل مستمر کمیته دامپروری خوزستان بدون توقف

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: تشکیل مستمر کمیته دامپروری خوزستان بدون توقف تا رسیدن به اهداف آن ادامه دارد

تشکیل مستمر کمیته دامپروری خوزستان بدون توقف

به گزارش  خبرنگار ایانا از  خوزستان، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان گفت : جلسه کمیته دامپروری استان به منظور یافتن راهکارهای عملیاتی جهت مشکلات دامپروری استان با استفاده از اساتید دانشگاه ، شرکت های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی ، تشکل های استانی و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و ...... به منظور استفاده از خرد گروهی بصورت مستمر و با جدیت در حال تشکیل است و به عنوان اتاق فکر بخش دامپروری  در حال فعالیت است. 

عبدالامیر نیرومند افزود: کمیته یاد شده در هفته جاری با حضور اعضاء کمیته ، مدیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ، مدیر کل بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت و مدیر کل فن آوری وزارت و تعدادی از مدیران ارشد شرکت توسعه نیشکر برای بررسی عملکرد دستگاه ساخته شده در استان به منظور برداشت سرشاخه های سبز نیشکر در کشت و صنعت امام در شعیبیه برگزار شد .

وی اضافه کرد: در صورت رفع ایرادات فنی دستگاه و نهایی شدن استفاده از آن ، حدود یک میلیون تن سرشاخه سبز نیشکر به عنوان یک علوفه رایگان در اختیار دامداران قرار خواهد گرفت که نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه های تولید خواهد داشت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید