Iranian Agriculture News Agency

صیادی مطرح کرد:

توانمندیها و خدمات نظام اسلامی باید تبیین شود

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: بصیرت افزایی و نقش مهم بسیج در مقابله با اغتشاشات اخیر به درستی نمایان شد .

توانمندیها و خدمات نظام اسلامی باید تبیین شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  علی صیادی در نشست بصیرت افزایی وروشنگری که به مناسبت هفته بسیج در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرند برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از زمان پیروزی با فراز و نشیب و تجربه‌های با ارزشی همراه بوده است، گفت: یکی از این تجربه‌های موفق و ارزشمند، شکل‌گیری بسیج بود که با سربلندی به دوران تثبیت خود رسیده است.

وی گفت: بسیج، اکنون به عنوان نهاد نظامی شناخته نمی‌شود، بلکه بسیج یک تفکر و یک روش مدیریت است که در این برهه از زمان، باید از آن به عنوان الگویی برای اجرای اقتصاد مقاومتی و جهادی، توجهی خاص داشت.

وی با اشاره به اینکه در نبرد رسانه‌ای قرار داریم، افزود: شاهد هستیم که دشمنان با محوریت رسانه‌ در راستای ایجاد ناامنی و ناآرامی؛ در داخل کشور اغتشاش می‌کنند که این امر نیاز به تلاش بیشتر رسانه‌های ما در عرصه جهاد تبیین است.

وی بیان کرد: برخی از افراد نیز خواسته یا ناخواسته در دام رسانه‌های معاند افتاده‌اند که روشنگری و بصیرت افزایی در حوزه مشکلات و ریشه یابی آنها، راهکاری مهم برای برون رفت از این معضل است.

صیادی به هفته بسیج به عنوان یادگار امام راحل اشاره کرد و اظهار کرد: امروز بسیجیان با انجام اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و راه اندازی پایگاه‌های تحول محلات در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حضور میدانی خود را در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی به اثبات رسانده و در آشوبها و اغتشاشات نیز نقش مهمی در رسوا کردن دشمنان داشتند.

روحانی حوزه نمایندگی ولی فقیه و امام جماعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند نیز با اشاره به اینکه حق طلبی و ظلم ستیزی دو رسالت اصلی بسیج است اظهار کرد: اکنون که مخالفان نظام اسلامی با تحریف معنای آزادی درصدد ترویج فساد و بی بندوباری در جامعه هستند باید روشنگری کرد یک بسیجی در هر زمان و هر مکان و در هر موقعیتی که هست باید بسیجی باشد.

حجت الاسلام رستمی اولین وظیفه یک بسیجی را گسترش تفکر بسیجی و تشکیل بسیج در سرتاسر دنیا عنوان کرد و گفت: در مقابل تفکر بسیجی، تفکر لیبرالی است و آن تفکری است که صرفاً به دنبال منفعت طلبی است.

وی گفت: ایجاد تردید بمنظور سست نمودن اعتقادات، اختلاف و تفرقه برای از بین بردن اتحاد و ایجاد شکاف در صفوف مستحکم مومنان والقای یأس وناامیدی در مردم و روی برگرداندن از اولیاء الله و دستورات الهی ازترفندهای دشمنان است.

حجت الاسلام رستمی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) "بسیج لشکر مخلص خدا است" گفت: بسیجی باید با خلوص نیت رفتار کند و خودش را برای خدا بخواهد،نه اینکه دنیا را برای خودش بخواهد.

وی با اشاره به حدیث"من کان لله کان الله له" هرکس خودش را برای خدا قرار داد، خداوند نیز تمام وجودش را برای او می گذارد گفت: بسیجی مخلص کسی است که هیچگاه منتظر تقدیر و تشکر از سوی افراد و مسئولین نباشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید