Iranian Agriculture News Agency

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان از کشاورزی قراردادی حمایت می‌کند

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان گفت: آمادگی لازم برای حمایت از کشاورزی قراردادی وجود دارد.

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان از کشاورزی قراردادی حمایت می‌کند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمد اکبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی جدید از سوی وزارت جهاد کشاورزی موضوع کشاورزی قراردادی محصولات راهبردی و اساسی در اولویت توجه قرار دارد اظهار کرد: کشاورزی قراردادی برای برخی از محصولات از سال‌های گذشته در استان سمنان آغاز شده و صندوق نیز در این زمینه حمایت لازم را داشته است.

وی گفت: کشاورزی قراردادی برای محصولاتی از قبیل شیر، گوشت مرغ و گوشت سفید از طریق تشکل‌های تخصصی هر شهرستان که عضو صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بودند با حمایت‌های صندوق اجرایی شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان افزود: در این طرح سهامداران محصول را خریداری کرده و یا در تهاتر با نهاده‌ بازار رسانی کردند.

اکبری خاطرنشان کرد: در کشت ذرت علوفه‌ای نیز در شهرستان شاهرود، دامغان و گرمسار با حمایت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان از طریق ۳ تشکل این شهرستان انجام شد.

وی تصریح کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان سمنان همچنان آمادگی لازم برای حمایت از کشاورزی قراردادی بر اساس سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی و سازمان جهاد را دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید