Iranian Agriculture News Agency

حضور سرپرست فرمانداری در مدیریت جهاد کشاورزی خنج

سرپرست فرمانداری شهرستان خنج با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان ضمن عرض خداقوت به مدیر و کارکنان این مدیریت، گفت: مجموعه جهاد کشاورزی در سطح کلان کشور نقش بسیار مهمی در تولید، اشتغال و امنیت غذایی دارند.

حضور سرپرست فرمانداری  در مدیریت جهاد کشاورزی خنج

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، بهادر اسفندیاری تصریح کرد: تلاش های انجام شده در مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج ستودنی است.

به گفته وی؛ خدمت رسانی هرچه بیشتر به بهره برداران و تکریم ارباب رجوع یکی از هدف های اصلی مجموعه جهاد کشاورزی است و فعالیت های این مجموعه باید به صورت عینی و ملموس در سفره بهره برداران بخش کشاورزی دیده شود.

اسفندیاری اظهار کرد: باید به منظور عرضه مستقیم کالاهای بخش کشاورزی، غرفه عرضه محصولات کشاورزی با مسئولیت مدیریت جهاد کشاورزی و با همکاری شهرداری، اداره صمت، شبکه بهداشت ایجاد شود.

در ادامه علی علی پور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه های مختلف کشاورزی پیشرو است، بیان کرد: در زمینه اجرای کشت قراردادی محصولات کشاورزی، پلاک گذاری ماشین آلات و ادوات کشاورزی، اجرای آبیاری تحت فشار و استفاده از کارنده ها از جمله کف کارها و ردیف کارها از شهرستان های پیشرو است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید