Iranian Agriculture News Agency

در جهاد کشاورزی فارس؛

فرآیند انتصاب پست ها تسریع شده است

سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تسریع در فرآیند انتصاب پست ها خبر داد و گفت: در 9 ماهه سال جاری 265 حکم انتصاب در این سازمان صادر شده است

فرآیند انتصاب پست ها تسریع شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی نصیری بیان کرد: از این احکام، 72 حکم مربوط به پست های مدیریتی، 112 حکم کارشناس مسئول، 80 حکم کارشناسی و یک حکم تکنسین بود.

به گفته وی؛ انتصاب پست ها در راستای ارتقاء و ایجاد انگیزه کارکنان بر اساس شایستگی های لازم و با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند همکاران در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس صورت می پذیرد.

نصیری اظهار کرد: انتصاب پست ها برای متقاضیان و یا افرادی که مشمول دریافت پست هستند به صورت فرآیندی و در مدت زمان مشخص انجام می شود.

او ابراز کرد: صدور حکم انتصاب برای پست های مدیریتی و کارشناسی طی فرایند های جداگانه در چهارچوب کمیته مربوط به امور مدیران و کمیته سرمایه انسانی انجام می شود.

وی در ادامه به فرآیند احراز پست نیز گریزی زد و افزود: پست های غیر مدیریتی پس از دریافت درخواست مدیران ستادی و شهرستان ها به این مدیریت مبنی بر انتصاب پرسنل زیر مجموعه خود و بررسی شرایط احراز درخواست ها توسط کارشناس انتصابات، این درخواست ها در کمیته انتصابات مطرح و در صورت تایید ،حکم انتصاب توسط مسئول انتصابات در سامانه همتا ثبت می شود.

نصیری تصریح کرد: انتصاب در پست های مدیریتی نیز در صورت وصول شرایط احراز با انجام استعلام از مراجع ذی صلاح آغاز و در کمیته امور مدیران مطرح می گردد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید