Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

تامین و توزیع گوشت مرغ در قزوین فقط از سامانه ستکاوا انجام می‌شود

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تامین و توزیع گوشت مرغ در این استان فقط بر اساس سامانه ستکاوا انجام می‌شود و از روز دوشنبه ۲۱ آذرماه جاری تمام فرایندها طبق همین سامانه برنامه ریزی خواهد شد.

تامین و توزیع گوشت مرغ در قزوین فقط از سامانه ستکاوا انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، یوسف جلوخانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر افزود: فروشگاه‌ها و مراکز عرضه مرغ از این تاریخ به بعد برای تامین مرغ مورد نیاز خود باید یک روز قبل در این سامانه ثبت نام و  اعلام نیاز کنند.

وی اضافه کرد : هم اکنون به ۴۲۰ مرغدار و ۳۹۸ فروشگاه عرضه مرغ در این استان کدکاربری و رمز عبور تحویل داده شده که از این پس بتوانند در این سامانه تقاضای خودشان را ثبت کنند.

جلوخانی تصریح کرد: شیوه فرآیند کاری به این شکل است که تولیدکننده مرغ ۵۰ روزه را در این سامانه ثبت کرده و کشتارگاه‌ها به عنوان مباشر خرید و بر اساس نیاز فروشگاه‌های عرضه مرغ در استان مرغ مورد نیاز را خریداری و کشتار خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: در صورتی که مرغ کشتارشده بر اساس سامانه مازاد نیاز فروشگاه‌های استان باشد، مجوز انتقال آن به خارج از استان نیز فراهم می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد : هم اکنون نیز سامانه ستکاوا راه‌اندازی شده و درحال ثبت اطلاعات است و باید فروشگاه‌ها و مرغداران به این سامانه مراجعه کنند.

جلوخانی یادآور شد: امیدواریم با انجام این فرآیندها و همکاری فروشگاه‌های عرضه مرغ، پاسخ مناسبی به دغدغه‌های مسئولان و شهروندان استان قزوین داده شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید