Iranian Agriculture News Agency

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۹۸ هزار و ۶۷۴ موردبازرسی از واحدهای عرضه کالاهای اساسی قزوین

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحدهای صنفی عرضه کالاهای اساسی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۸ هزار و ۶۷۴ مرتبه مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

۹۸ هزار و ۶۷۴ موردبازرسی از واحدهای عرضه کالاهای اساسی قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مجید رحمانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد بازرسی ۲ هزار و ۱۵۷ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شده که ارزش ریالی آن در محاکم قضایی ۲۲ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه نیمی از پرونده‌های تخلف صنفی متعلق به صنف نانوایی است، اظهار داشت: استان قزوین دارای یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی است که در همین مدت ۱۶ هزار و ۹۴۲ مرتبه مورد بازرسی قرار گرفته‌اند.

رحمانی تصریح کرد: هر واحد نانوایی بر اساس تحلیل آمار و به طور متوسط هفت مرتبه مورد بازرسی قرار گرفته‌اند و برای آن‌ها یک هزار و ۱۲۰ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

این مسئول به حضور مستمر بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در عرضه بازار اشاره کرد و گفت: هر روز به طور روزمره بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به همراه بسیج اصناف در دو نوبت صبح و عصر از واحدهای عرضه کالاهای اساسی بازدید می‌کنند.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید