Iranian Agriculture News Agency

برگزاری سیزدهمین کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی در استان ایلام

مدیر هماهنگی آموزش و ترویج کشاورزی استان از برگزاری سیزدهمین کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی با موضوع پرورش دام سبک در شهرستان چوار خبر داد.

برگزاری سیزدهمین کاروان ترویجی ارتقای بهره وری کشاورزی در استان ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، حشمت سیاهی گفت: سیزدهمین کاروان ترویجی ارتقا بهره وری کشاورزی با موضوع پرورش دام سبک در قالب دو کارگاه آموزشی ترویجی و با حضور محققان مرکز تحقیقات، کارشناسان ستادی مدیریت ترویج و امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان و کارشناسان و مروجان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چوار و دامداران و عشایر دو روستای گله جار و راه سفید در شهرستان چوار برگزار گردید.

وی افزود: در این کاروان ترویجی ابتدا مسائل و مشکلات پرورش دام سبک شناسایی و احصا گردید و سپس کارشناسان بخش اجرا از معاونت بهبود تولیدات دام و اداره کل امور عشایری و محققان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان راهکارهای علمی و فنی را در خصوص تغذیه دام سبک، اصلاح نژاد و تامین نهاده ها ارائه کردند.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان ایلام هدف از اعزام این کاروان ترویجی را حضور متخصصان در عرصه و افزایش ضریب نفوذ دانش، تبادل اطلاعات با بهره برداران و احصای مسائل و مشکلات دانشی و ارائه راهکارها و توصیه های علمی و فنی قابل اجرا توسط محققان، بیان کرد

. گفتنی است برنامه سیزدهمین کاروان ترویجی ارتقاء بهره وری کشاورزی با موضوع پرورش دام سبک در استان ایلام همزمان با ۹ استان کشور به صورت زنده و برخط از شبکه ی ملی برکت در سراسر کشور پخش شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید