Iranian Agriculture News Agency

جذب حداکثری تسهیلات بند الف تبصره ۱8 در پاسارگاد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد از جذب حداکثری تسهیلات بند الف تبصره ۱8 قانون بودجه کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون 100 درصد تسهیلات تخصیص یافته نزدیک به 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ جذب شده است.

جذب حداکثری تسهیلات بند الف تبصره ۱8 در پاسارگاد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، یحیی مرادی با اذعان به اینکه تسهیلات مذکور به منظور سرمایه گذاری در زیر بخش های صنایع تبدیلی، باغبانی، امور دام و آب و خاک شهرستان پاسارگاد صرف می شود، تصریح کرد: وضعیت کنونی بخش کشاورزی این شهرستان از نظر اعتبارات برای سرمایه‌گذاری در زیر بخش های مختلف کشاورزی مطلوب ارزیابی می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تسهیلات مذکور در احداث کارخانجات ترشیجات و شوریجات، گلخانه، گاوداری شیری، پرواربندی بره و تجهیز و برق رسانی به چاه های کشاورزی استفاده شده، افزود: با اعتبارات جذب شده 16 واحد تولیدی با اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم قریب به 60 نفری در حال احداث و راه اندازی است.

مرادی با تاکید بر تعامل شکل گرفته در سطح شهرستان پاسارگاد به منظور رونق تولید و توسعه ی واحد های صنعتی کشاورزی اظهار کرد: بانک کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید به عنوان بانک های عامل در پرداخت تسهیلات با جهاد کشاورزی همکاری می کنند و مشغول به خدمت رسانی هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید