Iranian Agriculture News Agency

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین:

صادرات محصولات کشاورزی در قزوین شتاب می‌گیرد

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین روز سه شنبه در دیدار با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان بر افزایش همکاری‌ها در راستای توسعه محصولات کشاورزی تاکید کرد.

صادرات محصولات کشاورزی در قزوین شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این دیدار که صبح امروز انجام شد، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی، حسین عمیدی رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین و مجید رحمانی معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی حضور داشتند.

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به چشم اندازهای صادرات محصولات کشاورزی از استان قزوین به کشورهای خارجی اشاره کرد و گفت: استان قزوین در این یک سال گذشته با همکاری اتاق بازرگانی توانسته با هیات‌های تجاری مختلف خارجی گفت و گو کند.

وی اضافه کرد: کشت فراسرزمینی، صادرات ۱۰هزار و ۲۰۳ تن انواع محصولات باغی و صیفی از استان قزوین به کشورهای کانادا، لهستان، روسیه، امارات، قطر و عراق و همچنین موافقت برای تبادل تجاری غلات بین قزوین و استان اولیانوفسک روسیه تنها بخشی از دستاوردهای تجاری و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی بوده که این مهم درحال شتاب گرفتن است.

حسین عمیدی رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین نیز ضمن اعلام آمادگی برای افزایش توسعه صادرات محصولات کشاورزی استان به سایر کشورهای خارجی، گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای افزایش مبادلات تجاری در بخش کشاورزی استان قزوین نهفته است که با فرصت‌های پیش رو می‌توان آهنگ صادرات را شتاب بخشید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید