Iranian Agriculture News Agency

سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در سمنان برگزار می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: به‌زودی سومین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی در سمنان برگزار می‌شود.

سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، محمدرضا قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به‌زودی سومین نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی در سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه تخصصی کشاورزی در بخش‌های صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه‌ای، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، ترویج کشاورزی دانش‌بنیان و نوآور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این نمایشگاه تخصصی بخش کشاورزی ۶ آذرماه افتتاح می‌شود، افزود: این نمایشگاه تا نهم آذرماه و به مدت چهار روز ادامه دارد.

قاسمی با بیان اینکه محل سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: ایجاد و افزایش تعامل بین تولیدکنندگان پیشرو در بخش کشاورزی با دستاوردهای نوین شرکت‌های فعال استان سمنان و سایر استان‌ها سبب افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به برخی از اهداف برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در این استان اشاره کرد و ادامه داد: معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های استان و سایر استان‌ها و انتقال آخرین اطلاعات و فناوری‌های بخش کشاورزی به جامعه هدف، معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فراهم کردن بستر توسعه صادرات محصولات کشاورزی برخی از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در راستای فراهم کردن زمینه‌های تبادل اطلاعات و فناوری روز دنیا در بخش تأمین، تولید و توزیع نهاده‌های کشاورزی و رونق توسعه صادرات و به‌منظور معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور و کسب و کارهای فعال در حوزه کشاورزی و آشنایی شرکت‌کنندگان و فعالان بخش کشاورزی با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی و تولیدات شرکت‌های فعال استان و سایر استان‌ها و ترویج کشاورزی تجاری این نمایشگاه تخصصی در سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید