Iranian Agriculture News Agency

دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی قزوین با کارکنان اداره کل دامپزشکی

نماینده مجلس شورای اسلامی قزوین با کارکنان اداره کل دامپزشکی قزوین دیدار و گفتگو کرد.

دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی قزوین با کارکنان اداره کل دامپزشکی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، لطف ا... سیاهکالی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، ضمن دیدار با کارکنان در جلسه شورای مدیران این اداره کل شرکت و از نزدیک با نحوه خدمات رسانی دامپزشکی آشنا شد.

نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات اداره کل دامپزشکی استان موجب ارتقای سطح سلامت جامعه میشود و توجه به معیشت کارکنان برای ایجاد انگیزه بیشتر برای خدمات رسانی در برنامه مجلس و دولت قرار دارد.

سیاهکالی بر لزوم اهمیت تسهیل در صدور مجوز و پروانه های صادره شده تاکید و اظهار داشت: یکی از وظایف دستگاههای اجرایی درصدور مجوزها، روشنگری برای سرمایه گذاران است تا آنها بتوانند با دید باز نسبت به اجرای تصمیم اقدام و صدور مجوزها نباید به عنوان مانعی برای افرادی که قصد تولید دارند شود.

وی ضمن تقدیر از خدمات رایگان دامپزشکی در مناطق محروم افزود: خدمات رسانی به این مناطق موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه خواهد شد و تداوم آن رضایت عمومی را در پی خواهد داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین هم گفت: خدمات دامپزشکی سلامت محور بوده و مبتنی بر پیشگیری از بروز و شیوع بیماریهای دامی و بیماریهای مشترک بین انسان و دام است که با تامین اعتبار کافی و نیروی انسانی متناسب با وظایف حاکمیتی ،نقش مهمی در کاهش هزینه های اقتصادی و ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه ایفا خواهد کرد.

مهدی جلوخانی افزود: در حال حاضر بخشی از پست های این اداره کل بلاتصدی است که انجام وظایف محوله بر عهده سایر همکاران قرار گرفته که در ۲یا ۳ شیفت کاری در حال انجام وظیفه هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید