Iranian Agriculture News Agency

جذب پذیرفته شدگان برای جهاد کشاورزی فارس در دست انجام است

سرپرست مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اتمام تشکیل پرونده پذیرفته شدگان نهمین دوره ی آزمون مشترک استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی در این سازمان خبر داد و گفت: پرونده 102 نفر توسط کمیته ی جذب و استخدام تشکیل، تکمیل، بررسی و به وزارت جهاد کشاورزی ارسال شده است.

جذب پذیرفته شدگان برای جهاد کشاورزی فارس در دست انجام است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مهدی نصیری با اذعان به اینکه تفکیک جنسیتی پذیرفته شدگان شامل 52 نفر مرد و 50 نفر زن است، تصریح کرد: این افراد برای کسب 36 عنوان شغلی در 9 رشته تخصصی از جمله اقتصاد کشاورزی، امور اداری، امور مالی، تحلیل و تولید نرم افزار، حقوق، دامپروری، صنایع کشاورزی و مهندسی زراعی در رقابت هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه پرونده های ارسالی به وزارت جهاد کشاورزی به تائید نهایی کمیته ی استخدام ستاد وزارت رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر پذیرفته شدگان باید در انتظار اعلام زمان مصاحبه ی تخصصی و روانشناسی از سوی سازمان سنجش کل کشور باشند.

به گفته وی؛ آزمون اولیه 70 درصد از امتیاز متقاضیان را شامل می شود و 30 درصد از مابقی امتیاز ها به مصاحبه ی پیش روی آنان اختصاص داده شده است.

نصیری ابراز کرد: مدیریت امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به منظور تسهیل، تسریع و نهایت دقت در انجام فرایند جذب و استخدام سهمیه ی نیروی انسانی تخصیص یافته در نهمین دوره ی آزمون مشترک استخدام فراگیر دستگاه های اجرایی، برنامه ریزی و پیگیری های  لازم را در دستور کار دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید