Iranian Agriculture News Agency

افتتاح یک واحد گلخانه در شهرستان نرماشیر

در سفر خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی، لطفعلی زاده معاون بهبود تولیدات گیاهی این سازمان، کهنوجی مدیر آب و خاک این سازمان، امام جمعه روداب، بخشدار روداب، رئیس منابع طبیعی نرماشیر و معاون دامپزشکی نرماشیر از طرح های شهرستان نرماشیر ، یک واحد گلخانه سبزی و صیفی جات در روستای بدر آباد شهرستان نرماشیر افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح یک واحد گلخانه در شهرستان نرماشیر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، این گلخانه هیدروپونیک در سطح 3878 مترمربع  و با استفاده از تسهیلات تبصره 18 و هزینه 3200میلیون تومان که 2 میلیارد تومان آن تسهیلات و 1200 میلیون تومان آورده شخصی است، احداث شده است.

در ادامه از  کانال های انتقال آب اراضی زیر سد نساء جهت مطالبه کشاورزان روستاهای روداب شرقی که از اراضی سد نساء آبیاری می شوند،بازدید شد و پس از آن رئیس سازمان و تیم همراه از باغات آلوده به سوسک سرخرطومی حنایی خرما در سه روستای آلوده شامل روستای خیر آباد، دولت آباد وقلعه بالا بازدید بعمل آوردند.

پس از آن رئیس سازمان و هیئت همراه از سردخانه بسته بندی و درجه بندی آقای سعادت با ظرفیت ۲۰۰۰ تن بازدید بعمل آورده و از نزدیک شاهد اقدامات این واحد صنعتی بودند.

حسن ختام این مراسم زیارت اهل قبور شهیدان قهری،موسوی،مومن آبادی در گلزار شهدای مومن آباد شهرستان نرماشیر بود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید