Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

گفتمان توسعه اقتصادی استان بر فعالیت های کشاورزی متمرکز شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گفتمان توسعه استان در محافل اقتصادی و فرهنگی باید بر روی برنامه‌ها و اقدامات کشاورزی متمرکز شود.

گفتمان توسعه اقتصادی استان بر فعالیت های کشاورزی متمرکز شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی روز سه شنبه در دیدار با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب افزود: از مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت‌های جهاد کشاورزی استان قزوین به عنوان سفیران فرهنگی و اجتماعی سازمان می‌خواهیم که برنامه‌ها و عملکرد سازمان را به گفتمان استان تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: بیشترین مصوبات  سفر رییس جمهور به استان قزوین مربوط به بخش کشاورزی بود که این اهمیت موضوع فعالیت این بخش را نشان می‌دهد.

افلاطونی بیان داشت: برای تحرک بخشی و تحقق شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، به مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی ماموریت دادیم که حداقل پنج مشکل اساسی در بخش کشاورزی را با راهکارهای علمی مرتفع سازند.

این مسئول تاکید کرد: متاسفانه با وجود داشتن تحصیلکرده و اعضای هیات علمی در بخش کشاورزی هنوز بین علم و عمل فاصله بسیاری وجود دارد و کارها و نتایج علمی به شکل کتاب و مقاله در کتابخانه‌ها مانده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان یکی از برنامه‌های مهم در استان قزوین را راه اندازی منطقه ویژه کشاورزی عنوان کرد و گفت: برای تحقق این مهم از تمامی ظرفیت‌ها و بسیج امکانات استفاده شده است.

• فرهنگ مدیریت جهادی با گفتمان سازی ترویج و تبیین شود

حجت الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: امروز موفقیت کشور در فرهنگ مدیریت جهادی حتی در مراکز مطالعات اروپایی نیز بر سر زبان‌ها افتاده و ما باید از طریق همین گفتمان سازی آن را ترویج و تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی در شرایطی که دشمن همه جانبه و با همه امکانات امنیت ایران را نشانه گرفته است، وظیفه خطیر امنیت غذایی را بر عهده دارد که کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انسجام بسیار خوبی در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین وجود دارد که امید داریم در راستای پیشبرد فرامین مقام معظم رهبری همواره ثابت قدم باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید