Iranian Agriculture News Agency

دیدار اعضای شورای زکات استان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در دیدار جمعی از مسئولین زکات استان البرز، از اعلام آمادگی این سازمان برای ترویج فریضه زکات و همکاری با دستگاه های ذیربط خبر داد.

دیدار اعضای شورای زکات استان با رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، جمعی از اعضای شورای زکات استان، با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز دیدار و پیرامون افزایش همکاری های مشترک در خصوص ترویج فریضه زکات گفتگو کردند.

در این دیدار که محمد محمدی فرد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و دبیر شورای زکات استان البرز، عبدالله طاهری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک شهرستان کرج، حجت الاسلام وحید کیانی فر، مسئول زکات شهرستان کرج و حجت الاسلام رسول شادمنامن، مسئول دبیرخانه شورای زکات استان البرز حضور داشتند، دکتر  بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به نقش ذاتی جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید در بخش کشاورزی در موضوع زکات، از اعلام آمادگی این سازمان برای ترویج فریضه زکات و همکاری با دستگاه های ذیربط خبر داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به آثار و برکات زکات در جامعه، به ویژه در کسب و کار بهره برداران بخش کشاورزی افزود: این سازمان، آمادگی دارد از همه ی ظرفیت های کارشناسی، تولیدی و اطلاع رسانی سازمان جهاد کشاورزی برای ترویج فرهنگ زکات در میان مجموعه بهره برداران اعم از کشاورزان، دامداران، باغداران و تشکل های تولیدی بهره گیرد.

محمدی فرد، مدیر کل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان استان البرز با بیان اینکه البرز ظرفیت های بی نظیری در کشاورزی، دامداری و صنایع غذایی کشور دارد و خیرین زیادی هم در این حوزه با ستاد زکات استان همکاری دارند؛ ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هم افزایی همه دستگاه های متولی امر، از ظرفیت های بخش کشاورزی برای کمک به نیازمندان استان  بیش از پیش استفاده شود.

حجت الاسلام رسول شادمنامن، مسئول دبیرخانه شورای زکات استان البرز نیز با اشاره به مصوبات جلسه هم اندیشی زکات، بر حمایت از عاملین و مؤثرین زکات استان، ایجاد پویش های خیر و احسان با همکاری مراکز نیکوکاری شهدای جهاد، امداد و خیرین کشاورزی و  بهره گیری از ظرفیت مرکز نیکوکاری شهدای جهاد برای جمع آوری کمک های خیرین تأکید کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید