Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست رویداد برنامه های کاربردی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

بمنظور برگزاری رویداد برنامه (اپلیکشن ) کاربردی درحوزه کشاورزی درآذر ماه سال جاری، نشست هماهنگی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

برگزاری نشست رویداد برنامه های کاربردی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این نشست که با حضور مدیر حوزه ریاست سازمان، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی، نمایندگان ادارات کل دامپزشکی و منابع طبیعی، مدیران و کارشناسان فنی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد در خصوص شناخت نیازهای بخش کشاورزی و اعلام فعالیت های در دست اقدام بحث و تبادل نظر شد.

رئیس مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در این نشست گفت: با توجه به پیشرفت های جدید لازم است بخش کشاورزی نیز مطابق با روش های نوین و به روز علمی حرکت کند.

بابک قرالی افزود: افراد متخصص با پتانسیلهای خوب در استان وجود دارد که بایستی نیازهای بخش کشاورزی را با آنها به اشتراک گذاشت تا بتوان از این ظرفیتها در راستای توسعه بخش کشاورزی بخوبی استفاده کرد.

وی بر لزوم اهمیت فراهم کردن زیرساخت های لازم برای رسیدن به تکنولوژی نوین و ایجاد اپلیکشن های جدید تاکید کرد.

مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در این نشست گفت: با انجام طرح مطالعاتی بایستی وضع موجود در بخش کشاورزی استان شناسایی شود تا بتوان نسبت به اصلاح وضع موجود یا ایجاد اپلیکشن های جدید تصمیم گیری شود.

محمد حسین عطایی اضافه کرد: بازنگری و اصلاح در سامانه های فعلی سازمان انجام و نیازهای جدید شناسایی شود.

وی بر لزوم اهمیت معرفی ظرفیت های کشاورزی سازمان از طریق اپلیکشن ها تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد: نیازهای اساسی بخش کشاورزی در زیر بخش های مختلف و همچنین افراد متخصص در زمینه طراحی نرم افزار و اپلیکشن به مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان معرفی شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید