Iranian Agriculture News Agency

برزگر اعلام کرد :

۷۴۰ نانوایی شهری به کارتخوان هوشمند مجهز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۷۴۰ نانوایی شهری به کارتخوان هوشمند مجهز شدند، گفت: ۱۲۰ نانوایی روستایی نیز در حال تکمیل مدارک هستند تا مجهز به کارتخوان هوشمند شوند.

۷۴۰ نانوایی شهری به کارتخوان هوشمند مجهز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،حسین برزگر اظهار داشت: چندماه گذشته با کمک اتحادیه و اصناف نانوایی‌های استان، تمامی نانوایی‌های شهری یعنی 740 نانوایی مجهز به کارتخوان هوشمند شدند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 120 نانوایی روستایی استان نیز در حال تکمیل مدارک هستند تا پس از آن مجهز به کارتخوان هوشمند شوند.

برزگر بیان کرد: پروانه نانوایی‌هایی استان نیز که مشکلاتی در زمینه تغییر نام داشتند در چندماه گذشته حل شد و پروانه‌ها به‌روز شدند. تمامی این موضوعات بابت رصد بهتر تراکنش‌های مالی، ساعات کارکرد و کیفیت نان است.

وی عنوان کرد: به مناسبت روز جهانی نان در 22 آبان‌ماه، با مصوبه شورای آرد و نان استان، همایشی تحت عنوان گرامیداشت روز نان و تجلیل از نانوایی‌های استان در 21 آبان‌ماه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این همایش جمعی از نانوایان استان و افراد موثر در زنجیره تولید نان از مزرعه تا نانوایی حضور دارند، مطرح کرد: هدف از این همایش معرفی تعدادی از نان‌های سنتی استان و تقدیر از زحمات نانواهای استان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید