Iranian Agriculture News Agency

عرضه گوشت مرغ گرم از طریق سامانه ستکاوا آغاز می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، گفت: پس از اجرای طرح توزیع مرغ منجمد از طریق سامانه ستکاوا، به زودی فاز بعدی این طرح با توزیع گوشت مرغ گرم از طریق این سامانه آغاز خواهد شد.

عرضه گوشت مرغ گرم از طریق سامانه ستکاوا آغاز می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، جلسه هماهنگی تکمیل زنجیره تولید و توزیع گوشت مرغ به ریاست برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی و باحضور رئیس رصدخانه وزارت جهاد کشاورزی، معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیران کل دامپزشکی و پشتیبانی امور دام، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، رئیس اتحادیه صنف پرنده و ماهی و مدیران عامل کشتارگاه های صنعتی طیور و زنجیره های تولید گوشت مرغ گوشتی پیش از ظهر جمعه ۱۳ آبان ماه برگزار شد.

جبرییل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درحاشیه این جلسه با اشاره به اجرای موفق طرح توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب از طریق سامانه ستکاوا گفت: به زودی، توزیع هوشمند گوشت مرغ گرم نیز از طریق همین سامانه آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس این طرح، روند توزیع از مرغداری های تولیدکننده مرغ زنده براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه سماصط(سامانه مدیریت اطلاعات صنعت طیور) آغاز می شود؛ به این ترتیب هر مرغدار میزان مرغ زنده آماده عرضه به کشتارگاه را به صورت منظم در سامانه مذکور بار گذاری می کند و کشتارگاه های استان تهران نیز میزان مرغ مورد نیاز خود را براساس ظرفیت پروانه خریداری و با رعایت مسائل بهداشتی کالا را به مراکز عمده توزیع ارسال میکنیم.

برادری تاکید کرد: تاکنون اطلاعات تمامی اعضای اتحادیه صنف پرنده و ماهی، فروشگاه های زنجیره ای، اتحادیه های تعاونی مصرف کارکنان، غرف میادین میوه و تره بار در سامانه ستکاوا ثبت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حذف واسطه ها را یکی از مزایای استفاده از این سامانه برشمرد و افزود: در این راستا برای سهولت در دسترسی خریداران گوشت مرغ به واحدهای عرضه هماهنگی و اقدامات لازم صورت می گیرد و  واحدهای صنفی بدون محدودیت می توانند نسبت به خرید اقدام و کالا را در واحد صنفی دریافت کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید