Iranian Agriculture News Agency

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی:

بصیرت همیشگی ملت ایران دشمنان را شکست می‌دهد

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: بصیرت همیشگی ملت ایران دشمنان را شکست می دهد.

بصیرت همیشگی ملت ایران دشمنان را شکست می‌دهد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی در جلسه شورای فرهنگی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان هریس با اشاره به حوادث اخیر گفت: برخی مواقع غبار فتنه چنان مه آلود می‌شود که خیلی‌ها دچار سردرگمی می‌شوند و نمی توانند مسیر حق از باطل را تشحیض بدهند.

وی ادامه داد:  بررسی جریانات تاریخی نشان می دهد  نداشتن تحلیل درست و بجا از فتنه ها حتی امام معصوم را چندین سال خانه نشین می‌کند و یا فضا را طوری غبار آلود می‌کند که برای کشتن فرزند رسول خدا(ص) از هم سبقت می‌گیرند.

نجفی افزود:  در حال حاضر و از زمان تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان قسم خورده این نظام  با تمام توان و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و غیره سعی در فتنه افروزی در بین مسلمانان مخصوصا کشور عزیز ایران را دارند تا به اهداف شیطانی خود در منطقه دست پیدا کنند و برای اینکار  دو هدف را با جدیت دنبال می‌کند که یکی از آنها فاصله انداختن بین" امام و امت" است و دیگری استفاده ابرازی از زخم خوردگان این نظام اعم از تجزیه طلبها و سلطنت طلبان و بازماندگان ساواک  و یک عده فریب خوردگان داخلی در قالب آشوب و اغتشاش  استفاده می کند. ولی به یاری خدواند و بصیرت همیشگی و ستودنی ملت ایران راه به جایی نخواهند برد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت؛ دشمنان از سر ناتوانی و استیصال دست به برخی حرکات موذیانه و  نابخردانه در مورد برخی  نمادها و شعائر دینی و مذهبی می زنند که یقیناً این نوع حرکات ما را در مسیر رو به رشد استوار خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید