Iranian Agriculture News Agency

در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صادر شد:

بیانیه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان

به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌ دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین روز دانش‌آموز، سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان

به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی،  به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و همچنین روز دانش‌آموز، سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله 13 آبان یادآور خیزش ملت و جوانان غیور و ولایت مدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه ‌الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است. روزی که می‌توان آن را نماد اقتدار و حرکت خودجوش دانشجویان پیرو خط امام(ره) برای درهم پیچیدن حیله ‌ها و نقشه‌های شوم شیطان بزرگ و مظهر قدرت ‌نمایی ملت قهرمان ایران اسلامی و ذلت آمریکا و استکبار جهانی نامید.

دانشجویان پیرو خط امام(ره) با شجاعت و روحیه انقلابی خود توانسته‌اند هیمنه قدرتهای بزرگ را درهم بشکنند؛ این حرکت به تمام ملتها نشان داد که می‌توان با ایمان و توکل بر خدا و تکیه بر اراده ملی، از پس قدرتهای زورگو برآمد. این عمل دانشجویان، اگرچه واکنشی در مقابل تهاجم قدرتهای سلطه‌طلب بر ضد نظام نوپای اسلامی به ‌شمار می‌رفت، درعین حال خبر از پایان ‌یافتن سلطه استکبار جهانی بر میهن اسلامی داشت.

انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی‌ها، سنگ‌اندازیها و مانع‌تراشی‌هایی که در 44 سال گذشته با آن روبه‌رو بوده، آرمانهای خود را حفظ و در رسیدن به آن تلاش می‌کند جمهوری اسلامی با اتکا به مردم مومن و انقلابی توانسته است تهدیدها را به فرصت تبدیل و مشکلات را با تکیه بر همت جوانان غیور این مرز و بوم، یکی پس از دیگری برطرف نماید.

سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی از خانواده بزرگ بخش کشاورزی استان ضمن محکوم‌کردن هرگونه فتنه‌انگیزی و حرکت مذبوحانه بدخواهان نظام مقدس اسلامی، به تمامی دشمنان ایران عزیز اعلام می‌دارد که جهادگران و یادگاران سنگرسازان بی سنگر ضمن حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان در روز جمعه تا آخرین قطره خونمان در راه اعتلای آرمانهای میهن اسلامی‌ آماده جان‌فشانی بوده و با تبعیت از رهبری معظم انقلاب با وحدت کلمه و انسجام و یکپارچگی همیشگی، با تلاشهای شبانه روزی در میدان جنگ اقتصادی و عرصه تامین امنیت غذایی ثابت خواهیم نمود تحریمهای ظالمانه و نیرنگ‌‌های پوچ و بی‌اساس استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نمی‌تواند خللی بر روحیه و روند رو به پیشرفت ایران اسلامی وارد آورد.

 

 

سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید