Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

21 واحد نانوایی لواش در قزوین برای نوبت عصر فعال می‌شود

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از آغاز فعالیت 21 واحد نانوایی لواش با هدف افزایش سهولت دسترسی شهروندان به نان روزانه در نوبت عصر خبر داد.

21 واحد نانوایی لواش در قزوین برای نوبت عصر فعال می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، داود نایب فرجی با اعلام این خبر افزود: این واحدهای نانوایی با افزایش سهمیه آرد در نقاط مختلف مرکز استان از فردا (سه شنبه) آغاز به کار می‌کنند.

وی اضافه کرد: نانوایی‌های لواش مورد نظر علاوه بر فعالیت صبح از ساعت 17 تا 20 نیز به پخت نان اقدام کرده و به صورت دو شیفت فعال خواهند بود.

نایب فرجی در ادامه با بیان اینکه این اقدام در راستای پاسخ به تقاضای شهروندان اجرایی شده است، گفت: برخی از کارمندان و کارگران با توجه به اینکه تا عصر مشغول به کار هستند، امکان خرید نان لواش را نداشتند که با این اقدام می‌توانند در ساعات یاد شده نان مورد نیاز را خریداری کنند.

به گفته این مسئول، کاهش صف جلوی واحدهای نانوایی و افزایش رفاه شهروندان از دیگر اهداف فعال شدن واحدهای نانوایی در نوبت عصر به شمار می‌رود.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا تعطیلی غیر قانونی واحدهای نانوایی (مغایر با تابلوهای مشخصات در واحدها) مراتب را به سامانه 124 گزارش دهند.

گفتنی است استان قزوین یک هزار و 628 واحد نانوایی دارد که از این تعداد یک هزار و 615 واحد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید