Iranian Agriculture News Agency

در جریان سفر یک‌روزه به استان آذربایجان شرقی انجام شد:

تجدید میثاق وزیر جهاد کشاورزی با شهدا و گرامیداشت یاد و خاطر شهید مدافع امنیت حسین اجاقی

وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی با حضور در گلزار شهدای تبریز و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس با شهدای این شهر تجدید میثاق کرد.

تجدید میثاق وزیر جهاد کشاورزی با شهدا و گرامیداشت یاد و خاطر شهید مدافع امنیت حسین اجاقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی که صبح امروز به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است، با حضور در گلزار شهدای شهر تبریز به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

در این مراسم که با حضور عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی، میرتاج الدینی رییس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور و اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی برگزار شد، با غبارروبی مزار شهید مدافع امنیت حسین اجاقی که در اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل شد، یاد و خاطر وی را گرامی داشتند.

وزیر جهادکشاورزی همچنین بر سر مزار سردار جهادگر جانباز شهیدحاج حسین همتی رییس اسبق اداره ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی حضور یافت و نسبت به مقام شامخ شهدای سنگرسازان بی سنگر ادای احترام نمود.

در سفر ساداتی نژاد به استان آذربایجان شرقی، معاونین و مدیران کل وزارتخانه جهاد کشاورزی و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی او را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید