Iranian Agriculture News Agency

برگزاری شش مورد مانور امنیت غذایی درهفته پدافند غیر عامل در استان قزوین

رئیس اداره بحران ومخاطرات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برگزاری شش مورد مانورامنیت غذایی درهفته پدافند غیر عامل در استان قزوین خبرداد.

برگزاری شش مورد مانور امنیت غذایی درهفته پدافند غیر عامل در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، علی بهرامی افزود: این مانورها شامل  دورمیزی رصد و پایش و کنترل تامین و توزیع مرغ گرم ، مانور بازرسی از واحدهای خبازی و عرضه کننده نان، رصد و پایش بیماری های دامی در مناطق همجوار با استانهای گیلان و مازندران، بازدید و بازرسی از مجموعه انبارهای دپو واکسن دامی ، مانور سراسری بازدید از فروشگاههای سموم از مهمترین مانورهای این هفته است.

وی اضافه کرد: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری و تاب آوری و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات ‌دشمن است.

بهرامی گفت : در راستای گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل در سال جاری، برنامه‌ریزی لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی با مفاهیم پدافند غیرعامل در سطح شهرستانهای استان و ادارات تابعه نیز انجام می شود.

وی اظهار داشت:  این برنامه ها با هدف آمادگی و تاب‌آوری در راستای امنیت غذایی و کشاورزی با همکاری و مشارکت ادارات کل دامپزشکی و غله و سازمان تعاون روستایی انجام  می‌شود تا تمامی بخش های مرتبط با تولیدات کشاورزی مشارکت فعال داشته باشد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید