Iranian Agriculture News Agency

دماوندی نژاد:

تهاتر دام سبک با نهاده در قالب تولید قراردادی آغاز شده است

تعیین ۴ قطب برای تولید قراردادی دام سبک و سنگین

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: تهاتر دام سبک و سنگین با نهاده در قالب تولید قراردادی و در چهار قطب کشور اجرا می شود.

تهاتر دام سبک با نهاده در قالب تولید قراردادی آغاز شده است

به گزارش ایانا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسین دماوندی‌نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی درباره جزییات برنامه  تهاتر دام با نهاده اظهار داشت: برای تهاتر دام با نهاده برنامه‌ریزی صورت گرفته و چهار قطب در کشور را به منظور اجرای این برنامه شناسایی کرده‌ایم و کار در استان‌ها با دام سبک آغاز شده است.

وی افزود: برای اجرای این برنامه، قطب شمال و شمال شرق با مرکزیت استان خراسان رضوی، قطب تهران با مرکزیت تهران و استان‌های همجوار، قطب شمال‌غرب و غرب با مرکزیت استان آذربایجان شرقی و قطب مرکزی و جنوب با محوریت استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

دماوندی‌نژاد با تاکید بر این که دام سبک و سنگین در این معادله و برنامه قرار می‌گیرند، تصریح کرد: نهاده‌ها طبق قراردادهای منعقده، تحویل تولیدکنندگان می‌شود و در پایان پرورش، محصولات یا دام و یا گوشت تولیدی روانه بازار خواهد شد.

وی درباره قیمت گوشت تولیدی در قالب تولید قراردادی نیز گفت: قیمت‌ها به روز و براساس توافق با تولید کننده تعیین می‌شود.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی هدف از تولید قراردادی و تهاتر دام با نهاده را تامین گوشت قرمز از منابع داخلی و کاهش هزینه تولید برای تولیدکنندگان عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید