Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز خبر داد:

ساعت شروع به کار نانوایی‌های شهرستان تبریز از ۶ صبح

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: نانوایی‌های شهرستان تبریز ار ساعت ۶ صبح شروع به کار کرده اند و این طرح فعلا در حال اجراست.

ساعت شروع  به کار نانوایی‌های شهرستان تبریز از ۶ صبح

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  ابراهیم فرقانی در جلسه شورای شهر تبریز طی سخنانی اظهار کرد: از مهرماه بعلت شروع مدارس  نانوایی ها در سطح شهرستان تبریز یک ساعت زودتر شروع به کار کرده اند و این طرح فعلا در حال اجراست. 

وی افزود: روزهای جمعه سنگک پزی ها و بربری پزی ها در سطح شهرستان  تعطیل نیستند و تعطیل کاری آنان یک روز در ایام هفته به جز روز جمعه است.

وی با اشاره به شلوغی صف های نانوایی اضافه کرد: با گران شدن نان های صنعتی ؛ تمایل مردم به مصرف نان های یارانه ای بیشتر شده است که این امر موجب شلوغی نانوایی ها شده است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز در ادامه سخنان خود با اشاره بر نظارت مستمر از نانوایی ها تصریح کرد: روزانه به طور متوسط ده اکیپ با همکاری اتحادیه نانوایان ؛ بسیج اصناف ؛ اداره کل غله؛ سازمان تعزیرات حکومتی توسط جهاد کشاورزی تبریز جهت بازرسی از نانوایی های سطح شهر اعزام می‌شوند که در این راستا در ماه گذشته نزدیک به هزار و پانصد مورد بازرسی صورت پذیرفته است

فرقانی در خاتمه سخنان خود با اشاره بر  کنترل تعطیلی نانوایی ها  توسط  کارتخوان های جدید در نانوایی ها نیز عنوان کرد: وجود کارتخوان های جدید در نانوایی ها و نظارت مستمر و محله محور و گزارش های مردمی از نانوایی ها موجب کاهش تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید