Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

صداقت و امانت مهمترین شاخصه جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: صداقت، سلامت و امانت داری شاخصه مهم مجموعه جهاد کشاورزی و همواره بعنوان سرلوحه قرار دارد.

صداقت و امانت مهمترین شاخصه جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در آئین تکریم و معارفه سرپرست جدید نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: در مجموعه جهاد کشاورزی با دو قشرخوب سرو کار داریم، جهادگران، مدیران وکارکنان  و و دیگری بهره برداران و کشاورزان که مشغول کشاورزی و دامداری و انواع مشاغلی که در حوزه جهاد کشاورزی هستند.

وی اظهار داشت : مدیران جهاد کشاورزی بایستی دو شاخصه صداقت وامانت داری را در خود تقویت کنند، امانتداری یعنی آنچه که در حال حاضر مسئولیت داریم بدانیم که این مسئولیت امانتی است و این امانتها را به خوبی تحویل صاحبان اصلی بدهیم.

افلاطونی اضافه کرد: صداقت یعنی آنچه را که هست بخوبی شناخته و جایگاهی که بخش کشاورزی استان در آن قرار دارد را بهتر شناسایی کرده و تصمیم بگیریم یک گام اساسی در بخش کشاورزی برداریم .

وی یادآور شد: ما در استان قزوین امانتدار دشت قزوین هستیم امانتدار سبقه و سابقه کشاورزی و منابع طبیعی این استان هستیم و باید بخوبی از آن حفاظت و صیانت کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ا ستان قزوین گفت: کشاورزی مانند سایر شغلها تعطیل بردار نیست در کشاورزی اگر در زمان مناسب  محصولی کشت نشود یک سال از دست می رود بنابر این بایستی توجه ویژه ای به آن شود.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاله امانتداری صادق در جهاد کشاورزی باشیم و وظیفه ای که بر عهده یکایک  همکاران در حوزه های بخش کشاورزی که متولی امنیت زیستی و امنیت غذایی کشوری است انجام دهیم و مسئولیت های خطیری که بایستی تلاش کنیم  تا بتوانیم از عهده آن بخوبی برآییم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید