Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با مدیر کل تعزیرات حکومتی

لزوم تعامل و همکاری دو دستگاه در نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی

رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با مدیر کل تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این دیدار که ظهر امروز شنبه در دفتر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد بر لزوم تعامل و همکاری دو جانبه دستگاههای اجرایی در نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی تاکید شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این دیدار گفت:  حضور بازرسان جهاد کشاورزی در سطح بازار کاملا مشهود است و این خود اثر بازدارندگی خواهد داشت.

رضا افلاطونی تصریح کرد: حضور پررنگ بازرسان و نظارت دقیق بر بازار و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم بسیار پسندیده تر از جریمه و تعطیلی واحد صنفی است بنابراین جهاد کشاورزی بر نظارت جدی و بیشتر بر بازار تاکید دارد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث بازار بایستی با محوریت یک دستگاه اجرایی و همراهی و تعامل سایر دستگاههای اجرایی باشد تا کار با کیفیت بهتری انجام شود.

افلاطونی ضمن تاکید بر حضور اصناف در بازار و نظارت بر کالاهای اساسی گفت :  افرادی که عامدانه و عالمانه در بحث تنظیم بازار برای رزق مردم مشکل ایجاد می کنند بایستی برخورد قانونی و جدی با آنها شود و در این بخش می توان از پتانسیل و ظرفیت خوب تعزیرات حکومتی استفاده کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم برنامه ریزی و سیاستگذاری مناسب  بمنظور رعایت الگوی کشت محصولات کشاورزی تاکید کرد و گفت: بایستی در کشاورزی نیاز مردم سنجیده شود.

وی بر لزوم حمایت جهاد کشاورزی از تولید کنندگان و فعالیت واحدهای تولیدی تاکید کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از  همکاری و تعامل خوب  بین جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی بر لزوم هماهنگی بین دستگاههای اجرایی بصورت سیستماتیک تاکید کرد.

علیرضا حسن پور افزود: علاوه بر نظارت هوشمند بر بازار لازم است ارتباط و هماهنگی امور و نظارت بصورت سیستماتیک انجام شود تا نتیجه اثر بخشی را شاهد باشیم.

وی ضمن تاکید بر اهمیت تنظیم بازار خاطر نشان کرد: این اداره کل آمادگی دارد تا به هر طریقی که بازرسان جهاد کشاورزی تخلفی را در واحد صنفی تشخیص دهند به این اداره کل اعلام تا ضمن مجازات ، اقدامات قانونی در اسرع وقت انجام گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید