Iranian Agriculture News Agency

در جلسه قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی مطرح شد:

رویش های انقلاب اسلامی ایران نیتهای پلید دشمنان را همواره خنثی خواهد کرد

رئیس کارگروه سیاسی مجمع عالی سپاه عاشورا گفت: رویش های فراوانی که در انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است نیتهای پلید دشمنان را همواره خنثی خواهد کرد.

رویش های انقلاب اسلامی ایران نیتهای پلید دشمنان را همواره خنثی خواهد کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، استاد علی حسین هاشم ‌پور در جلسه قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی که با حضور جمعی از کارکنان زن سازمان برگزار شده بود در ارتباط با اغتشاشات اخیر در کشور گفت: اگرچه با انبوه دشمنی های دشمنان مواجه ایم که هر آنچه در توان داشته اند را علیه جمهوری اسلامی ایران بسیج کرده اند، اما انقلاب ما همچنان در حال رشد است و به طور کل موانع و نگرانی های پیرامون کشور در نهایت به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام می شود مقطع زمانی فتح خرمشهر آغازی بر پایان ذلتهای مردم ایران بوده و از آن زمان شکستی برای ایران نبوده و سنگر به سنگر پیروزی حاصل شده است بعد از پایان جنگ قدرت کشور به سطح بازدارندگی و سپس ضربت متقابل رسیده است و الحمدلله هیچ نگرانی از بابت دشمنان پیش رو (اگرچه دشمن قدرتمندی مانند آمریکا باشد) وجود ندارد. لذا دشمنان همواره در حال طراحی برنامه هایی برای براندازی و ایجاد مشکلات داخلی در سطح کشورند.

وی با اشاره به ایجاد کمیته براندازی جمهوری اسلامی ایران در آمریکا و برخی از عناصر عضو آن اظهار کرد: این کمیته در عملیات و وقایع مختلفی دست داشته و به ایجاد تحرکات ضد انقلاب اسلامی و دشمنی سیستماتیک علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته است. کتابی تحت عنوان "سیاست خیابانی" که مولف و مترجم آن از اعضا و وابستگان به این کمیته می باشند در اغتشاشات سال 96 و 97 به بیانیه صریح اعتراضات مردم تبدیل شد و سپس کتاب دیگری تحت عنوان "ناجنبش های اجتماعی" از سوی این کمیته تالیف، ارائه و مبنای عمل قرار گرفت. طبق مضمون کتاب حاضر برخلاف جنبش های اجتماعی که متعلق به دوران گذشته بوده و سلسله مراتب در آن اهمیت داشته، متصل به ایدئولوژی خاصی بوده ، از مرحله بندی خاصی پیروی کرده، مبنای عقلانیت و محاسبات عقلانی در آن داشته و عناصر میدانی آن سازمانهای سیاسی است، نا جنبش های فوق الذکر متعلق به زمان حال است و به جای رهبری حلقه ها و لیدرهای واسطی داشته به هیچ ایدئولوژی و هدف خاصی متصل نیست و فقط مطالباتی را مطرح کرده و هر موقع که ایجاب کند اتفاق می افتد، این ناجنبش ها به جای مرحله بندی شامل چندین موج است و پایه عقلانی و حسابگری نداشته و احساسی است و عناصر اصلی آن در خارج از میدان حضور دارند که می توانند از گروه های مختلف بیکاران، کارگران روزمزد، کارگران فصلی، حاشیه نشینان، اقلیت ها، متکدیان شهری، دستفروشان، کودکان کار، زنان و جوانان جهانی شده، و لمپنیسم های در شکل پرولتاریا و ... را بسیج کند که در اغتشاشات سالهای 96، 97، 98 معترضان دستگیر شده عمدتا از این گروه ها بوده و خود عناصر اصلی در میدان حضور نداشتند. این ناجنبش ها غالبا توسط رسانه های جمعی هدایت می شوند و برخلاف زمان بر بودن جنبش های اجتماعی کوتاه مدت اند و تلاش می شود در مدت زمان 6 ماه نتیجه حاصل شود.

هاشم پور اذعان کرد: موج اول ناجنبش های حاضر صرفا مطالبات اقتصادی و صنفی بوده و در قالب اعتراض برای حق الزحمه معلمان، کامیونداران و ... بود که پیگیری و کنترل شد و موج دوم در دی ماه 98 با مطالبات سیاسی و جنگ خیابانی از کلانشهر ها آغاز شد تا به شهرهای کوچکتر سرایت کرده تا از انتخابات ممانعت به عمل آمده در مراحل بعدی نظارت استصوابی و ... برچیده شود. موج سوم این ناجنبش ها با پروژه ای تحت عنوان مهسا امینی طراحی شده است که کاملاً هدایت شده به تهییج پلیس و نیروی انتظامی اقدام کرده و هدف بعدی آن وارد کردن گروه های تروریستی از نقاط مختلف همسایگی به داخل کشور و در نهایت تجزیه کشور می باشد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید