Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام:

همایش رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان برگزار گردید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام از برگزاری همایش رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان خبر داد.

همایش رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، همایش رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان با حضور دکتر آذرنوش عموزاده ریاست سازمان، ریاست اداه کل منابع طبیعی استان، مدیر امور اراضی و اداره حقوقی سازمان، مدیران و کارشناسان مدیریت های جهاد کشاورزی و روسای ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

در این همایش دکتر عموزاده ریاست سازمان با اشاره به تاکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر تسریع در صدور همه ی اسناد زرراعی کشاورزان تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور گفت: تثبیت مالکیت مردم بر اراضی قابل کاشت و زراعی و دولت بر اراضی ملی موجب بهره وری بیشتر از اراضی کشاورزان گشته و رضایت مندی بهره برداران را بدنبال دارد.

دکتر عموزاده بیان داشت: خوشبختانه از سال ۱۳۹۴ تاکنون ۱۰۳ پلاک از اراضی کشاورزان در کارگروه های شهرستانی رفع تداخل گردیده و تمام پلاک های اراضی موصوف در شهرستان های سیروان و ایوان به اتمام رسیده و ۱۰ پلاک اصلاح سند شده و اسناد جدید زراعی برای مالکان صادر شده است.

ریاست سازمان افزود: سایر مدیریت های جهاد کشاورزی می بایست با همکاری متقابل اداره منابع طبیعی شهرستان ها نسبت به برگزاری مستمر کارگروه شهرستانی رفع تداخل اقدام و تمام اسناد زراعی تا پایان سال رفع تداخل گردیدهو منجر به صدور سند جدید شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید