Iranian Agriculture News Agency

ضبط و معدوم سازی فرآورده خام تاریخ مصرف گذشته در شوش

رییس اداره دامپزشکی شوش گفت: 57 کیلوگرم فرآورده خام تاریخ مصرف گذشته در بازدید از یک واحدهای عرضه کننده فرآورده های خام دامی در شوش کشف و ضبط شد.

ضبط و معدوم سازی فرآورده خام تاریخ مصرف گذشته در شوش

 

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، محمد رضا مشکی زاده رییس اداره دامپزشکی شوش گفت: 57 کیلوگرم فرآورده خام تاریخ مصرف گذشته در بازدید از یکی از واحدهای عرضه کننده فرآورده های خام دامی در شهرستان کشف و ضبط شد.

محمد رضا مشکی زاده  افزود: تاریخ مصرف مرغ های بسته بندی و قطعه بندی شده 72ساعت از تاریخ تولید و آلایشات مرغ (دل و جگر و سنگ دان و...) 48 ساعت بعد از تولید است که در صورت انقضای تاریخ مصرف، عرضه کنندگان حق فروش این محصولات را ندارند.

وی یادآور شد: مردم ضمن توجه به تاریخ تولید و مصرف محصولات دامی، از خرید و مصرف فرآورده های خام دامی بدون مهر دامپزشکی و برچسب معتبر خودداری کنند.

مشکی زاده اضافه کرد: مردم همچنین از خرید گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده در بسته بندی متفرقه و فرآورده های خام دامی از مراکز غیر معتبر و بدون مجوز بهداشتی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با تلفن اداره دامپزشکی شوش به شماره 42827401 موضوع را در میان بگذارند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید