Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

اتاق اصناف کشاورزی بازوی قدرتمند جهاد کشاورزی در پیشبرد اهداف کشاورزی است

اتاق اصناف کشاورزی بازوی قدرتمند جهاد کشاورزی در پیشبرد اهداف کشاورزی است.

 اتاق اصناف کشاورزی  بازوی قدرتمند  جهاد کشاورزی در پیشبرد اهداف کشاورزی  است

به گزارش خبرنگار ایانا از  کردستان، رییس سازمان  بر اهمیت نقش اتاق اصناف کشاورزی در سیاست‌گذاری‌های این بخش تاکید کرد .

در جلسه ای که جهت تبیین اهداف و نقش اتاق اصناف کشاورزی استان با حضور رییس سازمان، مدیر تعاون روستائی استان، و جمعی از کارشناسان مرتبط با موضوع  در محل ساختمان ستاد سازمان تشکیل شده بود رییس سازمان به نقش بی بدیل اتاق اصناف کشاورزی  در پیشبر اهداف کشاورزی سازمان اشاره نمود و اظهار داشت : اتاق اصناف کشاورزی به عنوان  یک سیستم مردمی در کنار بدنه سازمان  جهاد کشاورزی میتوانند  به عنوان یک مکمل یاریگر بوده و نقش فزاینده ای در ایجاد تحول در عرصه کشاورزی ایفا کند.

وی  افزود: اتاق اصناف کشاورزی ایران بازویی قدرتمند برای وزارت جهاد کشاورزی در پیشبرد اهداف و ماموریت های تحولی است.

رییس سازمان تصریح کرد: ما با عقیده بر این که تمام تصمیمات بخش کشاورزی باید با هماهنگی و مشارکت اتاق اصناف کشاورزی  و سایر تشکل‌ها گرفته شود یادآور شد تمامی معاونتهای تخصصی سازمان موظف هستند  تمامی جلسات زیر بخش های خود را با حضور اتاق اصناف کشاورزی برگزار کنند.

اسکندری بر استفاده از ظرفیت اتاق اصناف کشاورزی  در نظارت و بازرسی کالاهای اساسی و صدور برخی مجوزهای کسب و کار کشاورزی و حمایت های زیرساختی و تسهیلاتی از این تشکل تاکید کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی با بیان این که اتاق اصناف کشاورزی  باید به عنوان اصلی ترین ساختار کشاورزی به رسمیت شناخته شود افزود: اتاق اصناف کشاورزی باید در  بخش کشاورزی به خوبی  نقش‌آفرینی کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه استان کردستان دارای 60 هزار واحد صنفی و 120 هزار بهره بردار دارد  خاطرنشان کرد:  جهاد کشاورزی با تمام توان در مسیر تقویت و حمایت از اتاق اصناف کشاورزی و سایر تشکل‌ها در حال حرکت است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید