Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

حیات واقعی دین اسلام، بر پایه وحدت بنا شده است

رییس سازمان جهاد کشاورزی در مراسم هفته وحدت گفت: حیات واقعی دین اسلام، بر پایه وحدت بنا شده است.

حیات واقعی دین اسلام، بر پایه وحدت بنا شده است

به گزارش خبرنگار ایانا از  کردستان ، مراسم جشن هفته ی وحدت و میلاد با سعادت رسول مکرم اسلام حضرت محمد ابن عبداله صلی اله علیه وآله  وحضرت امام جعفر صادق علیه السلام با حضور معاونین، مدیران و همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان  کردستان و ادارات وابسته  در نمازخانه ستاد سازمان برگزار شد .

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیایت چند از کلام الله مجید ، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص)  و امام جعفر صادق (ع ) و با توجه به اهمیت وحدت بین مسلمین به بیاناتی از نبی مکرم اسلام پرداخت وی، گفت: میلاد پیامبر، میلاد خوبی ها و سرآغاز تحول در اندیشه های مترقی دینی در تاریخ رسالت است.

اسکندری ضمن اعلام این مطلب که خوشرویی یکی از مهمترین خصایص  بارز نبی  اکرم بود به پرسنل سازمان جهاد کشاورزی توصیه کرد این ویژگی بارز را سرلوحه امورات خود خصوصا در برخورد با ارباب رجوع قرار دهند و با اخلاق حسنه پاسخگوی مراجعین این سازمان باشند.

وی  با اشاره به  اینکه حیات واقعی دین اسلام، بر پایه وحدت بنا شده افزود:  اسلام دین تک محوری نیست و این رمز ماندگاری آن است. خداوند متعال هم دستورهای خود را بر پایه وحدت نهاده تا مسلمین نسبت به یکدیگر احساس مسئوولیت کنند و همه با هم به سوی سعادت گام بردارند.ومؤمنین تحت سرپرستی دستورهای الهی: «اِنَّما الْمُؤمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بینَ اَخَوَیکُم؛ مؤمنان همه برادرند، پس همیشه بین برادرانتان صلح برقرار سازید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در پایان ضمن تشکر از پرسنل سازمان جهاد کشاورزی که به عنوان سربازان امنیت غذایی میتوان از آنها نام برد افزود : تلاش این مجموعه در کنار زحمات بی بدیل کشاورزان  است که  روزی سه بار بر سر سفره های مردم  و در معرض قضاوت قرار می گیرد.اسکندری با ابراز این جمله که تلاش تمام مولدین عرصه کشاورزی را می ستاید اظهار داشت:  شرایط جهانی و به تبع آن شرایط اقتصادی کشور در این برهه از تحریم های مختلف،  بایستی همت و تلاش بیشتری همگی برای رفع نیازهای جامعه انجام دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد : استان کردستان دارای شاخص های خوبی در عرصه کشاورزیست که علیرغم محدودیتهای منابع آبی باز توانسته ایم  تولید را  در اولویت قرار دهیم والبته بایستی با جذب سرمایه گذار تولید در مقیاس های بالاتر در دستور کار قرار دهیم .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید