Iranian Agriculture News Agency

قاضی زاده هاشمی:

جهادگران مردم و کشور را برای رسیدن به نقطه امن یاری کنند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: عزم دولت پیشرفت کشور است و جهادگران همان‌گونه که در دفاع مقدس و پس از آن پای انقلاب و رهبری بودند، مردم و کشور را برای رسیدن به نقطه امن یاری کنند.

جهادگران مردم و کشور را برای رسیدن به نقطه امن یاری کنند

به گزارش خبرنگار ایانا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور در سی و چهارمین گردهمایی فرماندهان مهندسی – رزمی جنگ و جهاد که به میزبانی وزارت جهاد کشاورزی در سالن خوشه برگزار شد، با بیان این که مجاهدان جان بر کف جهادگر هرکجا که برای اسلام و مملکت احساس خطر کردند بدون هیچ گونه محاسبه مادی وارد میدان شدند، گفت: ایثار از بذل و بخشش بالاتر است، ایثار فداکاری و بخشیدن از خود است و سنگرسازان بی‌سنگر در اعلا مرتبه ایثارند.

وی خطاب به جمع جهادگران افزود: این که جان خود را برای حفظ دیگری سپر کنی کمال ایثار است و شما چنین کردید.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به رخدادهای ابتدای انقلاب گفت: با توجه به ناامنی‌های گسترده گروه‌های تجزیه‌طلب، جهادگران با حضور در همان مکان‌هایی که امنیت آن تضمین نشده بود، برای سازندگی و رسیدگی به مردم محروم همان مناطق حضور داشتند و شهدای زیادی هم تقدیم کردند. جهادگران در جریان جنگ هم با گشودن مسیر و احداث جان‌پناه و با شجاعت مثال زدنی در خط مقدم حضور داشتند و به راستی عنوان سنگرسازان بی‌سنگر برازنده آنان است.

وی تصریح کرد: فرماندهان و جهادگران جنگ، وفاداری خود را به امام، رهبری و نهضت امام نشان داده‌اند و امروزه باید دولت را برای گذر از گردنه دشوار یاری رسانند.

وی افزود: آنچه در حوزه‌های نظامی اتفاق افتاد اگر در سایر حوزه‌ها هم انجام گیرد کشور تبدیل به قدرت منطقه‌ای و جهانی خواهد شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران با اشاره به چالش‌های پیش روی امنیت غذایی در دنیا گفت: امروزه قدرت‌ها با ایجاد محدودیت غذا، دیگر کشورها را وادار به تمکین می‌کنند و موازنه قدرت را به سود خود بر هم می‌زنند، اگر بخواهیم نگاه راهبردی داشته باشیم باید واجد فناوری باشیم و با توسعه فناوری، امنیت غذایی و دیگر مولفه‌های مورد نیاز برای امنیت کشور را ارتقا دهیم.

وی با اشاره به فتنه اخیر نیز گفت: دشمن با دوقطبی سازی روی گسل‌های ایجاد شده و برجسته‌سازی اختلافات و توسعه آن توسط امپراتوری رسانه‌ای و ایجاد تنفر در لایه‌های اجتماعی، امنیت داخلی کشورها را بر هم می‌زند تا اهداف استعماری و استکباری خود را بر جهان حاکم سازد.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار امیدواری کرد؛ شرایط کنونی با یاری و روشنگری جهادگرانه شما عزیزان به سرمنزل آرامش برسد و راه کشور و مردم را به سوی پیشرفت هموار کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید