Iranian Agriculture News Agency

برگزاری وبینار ستاد زراعت خراسان رضوی

جلسه وبینار ستاد زراعت استان برگزارشد.

برگزاری وبینار ستاد زراعت خراسان رضوی

به گزارش  خبرنگار ایانا در خراسان رضوی،  در این جلسه که با حضور رئیس حوزه ریاست ، مدیر زراعت و سایر اعضاء و با شرکت وبیناری مدیران  جهاد کشاورزی شهرستانها تشکیل گردید وضعیت کشت پاییزه و تامین  نهاده های بررسی شد.

نادری جانشین معاونت بهبود تولیدات گیاهی در این جلسه ابتدا گزارشی از وضعیت تامین کود و بذر ،  و پیشرفت فیزیکی این طرح ها  ارائه نمود.

سپس چند تن از مدیران جهاد کشاورزی  شهرستان ها در خصوص مسائل و مشکلات خود مطالبی بیان نموده و پس از بحث و گفتگو  آقای صبور رئیس حوزه ریاست به جمع بندی موارد مطرح شده پرداخت .

مدیر زراعت سازمان در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: ارائه گزارش اکیپ های کشت پاییزه از وضعیت این کشت در شهرستان های مورد بازدید ،  پیگیری جذب کود توسط مدیریت  جهاد کشاورزی شهرستان ها و بررسی وضعیت جذب و توزیع کود در جلسات آینده بخشی از مصوبات این جلسه بود.

فرزاد عدالتیان افزود: همچنین بررسی وضعیت جذب بذر توسط شهرستان ها در جلسات آینده  ،  پیگیری در خصوص آبیاری مزارع کشت شده کلزا و مبارزه در صورت امکان با علف های هرز و آفات با مشورت و نظر همکاران حفظ نباتات را می توان  از دیگر مصوبات نام برد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید