Iranian Agriculture News Agency

معاون استاندار فارس:

سامانه DHI ارتقای بهره وری را دنبال می کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: سامانه بهبود مدیریت گله های شیری یا DHI می تواند با کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده به تولید کننده و مصرف کننده کمک کند و بهره وری را ارتقا دهد.

سامانه DHI ارتقای بهره وری را دنبال می کند

ربه گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محسن ربانی زاده در آئین رونمایی از این سامانه تصریح کرد: با شروع به کار این سامانه یک داشبورد مدیریتی در اختیار مدیران اجرایی قرار می گیرد که می تواند منجر به افزایش تولید در گله های شیری شود.

معاون استاندار فارس ضمن تقدیر از مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و همکاران وی که در این دوره مدیریتی موفق به راه اندازی سامانه DHI شده اند، اظهار کرد: تاکید ما بر این است تا آنجایی که ممکن است سیستم ها هوشمند شوند زیرا که در سیستم های هوشمند انحرافات و خطا های روش های سنتی به حداقل می رسد.

وی با بیان اینکه اطلاعات جمع آوری شده از طریق سامانه مذکور می تواند به سیاستگذاری های مدیران واحد های تولیدی و اجرایی کمک کند، ابراز کرد: در مجموعه های اقتصادی به منظور برنامه ریزی همیشه به اطلاعات توجه می کنیم، اگر آمار و ارقام به درستی در اختیار مدیران قرار گیرد می تواند منجر به تحقق اهداف برنامه ریزی شده شود.

ربانی زاده با اشاره به اینکه باید به سمت و سویی حرکت کنیم که محصولات تولیدی در بازار های کشور های حوزه ی خلیج فارس و دیگر کشور های مد نظر مقبولیت داشته باشد، بیان کرد: امیدواریم اجرای این سیستم ها و روش های نوین در اصلاح فرایند های مدیریتی مجموعه های تولیدی بتواند کمک کند که تولیدات مناسب تر و بازارپسندی داشته باشیم.

او با تاکید بر اجرای هر چه بیشتر اصل 44 عنوان کرد: بهره وری در بخش دولتی زیاد نیست ولی قطعا در بخش خصوصی بهتر از دولتی کار می‌کنیم، هرچه بتوانیم اعتماد کنیم به بخش خصوصی و تعاونی ها و کمک کنیم تا به خودباوری برسد شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود.

محسن ربانی زاده (2)
رونمایی از سامانه DHI 
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید