Iranian Agriculture News Agency

محمدی:

ساخت مسکن همکاران در استان‌های مختلف کشور در الویت است

کلنگ زنی مسکن همکاران وزارت جهاد کشاورزی هرمزگانی در هفته آینده

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بر اهمیت ساخت مسکن همکاران این وزارتخانه در استان‌های مختلف کشور تاکید کرد.

ساخت مسکن همکاران در استان‌های مختلف کشور  در الویت است

به گزارش خبرنگار ایانا، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در نشست مدیران ستادی وزارت با مدیران حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها با تأکید بر اهمیت ساخت مسکن همکاران در استان‌های مختلف کشور، گفت: این موضوعی است که به گفته وزیر می‌توان در آن افراط کرد.

وی همچنین از کلنگ زنی مسکن همکاران وزارت جهاد کشاورزی در هفته آینده در هرمزگان خبر داد و افزود: این کلنگ زنی در کنار جشنواره معرفی برترین‌های کشاورزی  در این استان انجام می‌شود.

محمدی ادامه داد: در سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، مدیریت حوزه یکی از مهم‌ترین و مؤثرین مدیریت‌هایی است که در سطح جهاد کشاورزی استان‌ها وجود دارد.

به گفته معاون وزیر؛ این اهمیت به دلیل گستردگی وظایف وزارت جهاد کشاورزی و تعدد دفاتر، شرکت‌ها، نمایندگی‌ها و ادارات کل‌های تابعه که نسبت به سایر وزارتخانه‌ها بیشتر است، وجود دارد.

 وی تصریح کرد: به تشخیص مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها می‌توانیم بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مدیران حوزه ریاست استان‌ها را طی حکمی به‌عنوان جانشین رئیس سازمان معرفی کنیم.

معاون توسعه و مدیریت وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه در حوزه کاری و تولید محصولات کشاورزی همه ما وظیفه‌داریم، افزود: افزایش تولید و حفظ آن برای برخی از محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است و عملکرد همه بخش‌های کشاورزی در تولید محصولات سنجیده میشود.

به گفته محمدی، رسیدن به تولید 150میلیون تن در برنامه افق توسعه  برنامه ریزی شده  و برنامه الگوی کشت نیز  بر این اساس طراحی‌شده است.

3P4A0601

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید