Iranian Agriculture News Agency

صدور 840 پروانه فعالیت کشاورزی در شهرستان سامان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت :تاکنون ۸۴۰ پروانه فعالیت کشاورزی در حوزه های باغبانی، اموردام، پرورش شترمرغ، منابع طبیعی و آبخیزداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی و ... توسط نظام صنفی کشاورزی شهرستان سامان صادر شده است که بیشترین پروانه در زمینه باغداری است.

صدور 840 پروانه فعالیت کشاورزی در شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در اتسان چهارمحال و بختیاری، اعظم شیخ سامانی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی از برگزاری دومین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان سامان با حضور اعضای این کمیسیون خبر داد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بررسی دستورالعمل تشکیل کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی، تعداد پروانه های صادر شده و نحوه تشکیل اتحادیه ها عنوان کرد.

شیخ سامانی اظهار داشت: تاکنون ۸۴۰ پروانه فعالیت کشاورزی در حوزه های باغبانی، اموردام، پرورش شترمرغ، منابع طبیعی و آبخیزداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی و ... توسط نظام صنفی کشاورزی شهرستان سامان صادر گردیده است که بیشترین پروانه در زمینه باغداری است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سامان افزود: با نظر اعضا کمیسیون نظارت بر اصناف کشاورزی شهرستان سامان و تعداد پروانه فعالیت های صادر شده دو اتحادیه با عنوان اتحادیه باغداری و همگن در این شهرستان تشکیل می شود.

وی در پایان گفت: نظام صنفی کشاورزی و اتاق اصناف کشاورزی به عنوان پشتوانه بخش اجرایی کشاورزی، باید با همه توان در کنار تولیدکنندگان، کشاورزان و بهره‌برداران شهرستان سامان باشند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید