Iranian Agriculture News Agency

مسئول کانون بسیج مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی فارس معرفی شد

در حکمی از سوی مسئول بسیج جامعه کشاورزی سپاه فجر استان فارس، سید مسعود سلیمان پور به عنوان مسئول کانون بسیج مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی این استان معرفی شد.

مسئول کانون بسیج مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در آیین معرفی مسئول کانون مذکور با بیان اینکه بسیج جامعه کشاورزی سپاه فجر این استان همراهی بسیار تاثیرگذار با بخش کشاورزی فارس دارد و پتانسیل عظیمی در این بخش است، گفت: رئیس این مجمع از سرآمدترین و در کشور پیشتاز است.

علیرضا واحدی پور با اشاره به اینکه کانون تخصصی بسیج از سال 96 با هدف اعتلای بخش کشاورزی شکل گرفت، تصریح کرد: هدف از تشکیل دفاتر مجامع کشاورزی، ورود بسیج برای همکاری با دستگاه هایی است در حوزه امنیت پایدار و گسترش سفره مردم فعالیت می کنند.

وی؛ به پتانسیل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس نیز گریزی زد و افزود: این مرکز دارای 90 نفر هیئت علمی و 28 محقق، یازده ایستگاه تحقیقاتی و چهار واحد آموزشی در سطح استان فارس است.

واحدی پور با اشاره به شعار سال و فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند: کشاورزی از نظر دانش بنیان بودن نسبت به بخش خدمات و صنعت عقب تر است، ابراز کرد: منویات معظم له، اهمیت وظایف و نقش کارشناسان را در جهت اعتلای بخش کشاورزی و علمی کردن این بخش مشخص کرده است.

سید مسعود سلیمان پور، دارای مدرک دکتری تخصصی علوم و مهندسی آبخیزداری و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید