Iranian Agriculture News Agency

نقیلی در گفتگو با ایانا خبر داد:

برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی( رینوتکس 2022) در تبریز

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی( رینوتکس 2022)خبر داد.

برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی( رینوتکس 2022) در تبریز

نادر نقیلی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی  با اعلام این مطلب گفت: دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس ۲۰۲۲) در راستای بهبود فضای کسب و کار، حمایت از طرح ها و شرکت های دانش بنیان و ایده‌های فن آورانه و نوآورانه و با رویکرد تجاری‌سازی فناوری‌ های بخش کشاورزی، آب، محیط زیست و صنایع تبدیلی از مورخه 2 لغایت 6 آبان ماه ۱۴۰۱، توسط منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی استانداری در محل نمایشگاه ‌بین المللی تبریز در چهار بخش شامل: ایده‌های فن آورانه، توسعه و تجاری سازی فناوری، فروش محصولات فناورانه و دانش بنیان و نیازمندی‌های فناورانه برگزار خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان از علاقه مندان در بخش کشاورزی و آب، فناوری زیستی و صنایع غذایی خواست در صورتیکه ایده یا طرح استارتاپی نوین داشته و یا سعی در معرفی محصولات فناورانه و دانش بنیان دارند با شرکت در این نمایشگاه از فرصت خوب به وجود آمده برای تحقق اهداف و جذب سرمایه گذار استفاده کند.

وی مهلت ثبت نام در این نمایشگاه را تا تاریخ ۳۰ مهر اعلام کرده و گفت: علاقه مندان به ثبت نام در هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی فقط۱۳ روز فرصت دارند تا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم های ثبت نام به آدرس www.RINOTEX.ir  مراجعه کنند.

گفتنی است این نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با سابقه ۹ سال برگزاری و اندوختن تجربیات ارزنده، فرصت مغتنمی برای شرکتهای دانش بنیان است که با شرکت در این نمایشگاه و ارایه توانمندیهای خود با صاحبان سرمایه به گفتگو بنشینند و در مورد تجاری سازی محصولات خود به مذاکره بپردازند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید