Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد:

4.9 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در محمودآباد پرداخت شد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از پرداخت 4 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات به مشاغل خانگی بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

4.9 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در محمودآباد پرداخت شد
 به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی‌زاده اظهار کرد: برای توسعه مشاغل خانگی و افزایش تولیدات بخش کشاورزی، سهم بری شهرستان محمودآباد از اعتبارات مشاغل خانگی در سال جاری، 13 میلیارد و 180 میلیون ریال است.

هادی زاده با بیان اینکه 13 میلیارد و 180 میلیون ریال از این اعتبارات به یک طرح پشتیبان مشاغل خانگی و 18 طرح مستقل در بخش کشاورزی اختصاص پیدا کرد، افزود: پس از تصویب این طرح ها در کارگروه استانی و ارسال به بانک های عامل، تاکنون به 8 طرح 4 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات کم بهره پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد اضافه کرد: تسهیلات تخصیص یافته شامل یک طرح پشتیبان در زمینه بسته بندی سبزیجات و میوه جات خشک و 18 طرح مستقل پرورش گوسفند، پرورش قارچ خوراکی، پرورش مرغ بومی و پرورش ماهی در استخر دوه منظوره است که برای 23 نفر اشتغال زایی در شهرستان ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه مشاغل خانگی با توجه به هزینه‌های پایین راه اندازی و همکاری اعضای خانواده امروزه به یکی از جذاب ترین نوع کسب و کار برای افراد جویای کار تبدیل شده است، گفت: امیدواریم تسهیلات اعطایی برای بهره مندی این قشر افزایش یابد تا گام مهمی در راستای اشتغال جوانان برداشته شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید