Iranian Agriculture News Agency

دیدار مدیرشعب بانک کشاورزی استان با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی البرز

در نشست مدیران سازمان جهاد کشاورزی و امور شعب بانک کشاورزی استان البرز در خصوص بررسی روند اعطای تسهیلات دامدارکارت به تولیدکنندگان حوزه دام و طیور بحث و تبادل نظر شد.

دیدار مدیرشعب بانک کشاورزی استان با سرپرست  سازمان جهاد کشاورزی البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، در دیدار مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان البرز با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی، در خصوص روند اعطای تسهیلات دامدارکارت و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست که با حضور سرپرست و جمعی از مدیران سازمان جهاد کشاورزی، مدیر و معاون شعب بانک کشاورزی استان البرز برگزار شد، عبدالرضا بازدار، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز واحدهای تولیدی و واحدهای عشایری استان، بر لزوم تسریع و تسهیل ارائه خدمات و تسهیلات به کشاورزان در راستای حمایت از تولیدکنندگان و تقویت بخش کشاورزی استان تأکید کرد.

علاوه بر موضوع تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، اجرای طرح های جدید، تقویت منابع بانک کشاورزی، جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف بخش کشاورزی استان، تسهیل ارائه خدمات و تسهیلات به کشاورزان، و تقویت ارتباط مجموعه سازمان و بانک، از محورهای مورد گفتگو در نشست مدیران سازمان جهاد کشاورزی و امور شعب بانک کشاورزی استان بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید