Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

۱۶ نانوایی در قزوین به علت نصب نکردن تابلو به تعزیرات معرفی شدند

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۶ واحد نانوایی به علت نصب نکردن تابلوی مشخصات برای سیر مراحل قضایی به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شدند.

۱۶ نانوایی در قزوین به علت نصب نکردن تابلو به تعزیرات معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، داود نایب فرجی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: این واحدهای نانوایی با وجود خبر و اعلام‌های قبلی مبنی بر الزام به نصب تابلو از این مهم سرپیچی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: استان قزوین یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی دارد که بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان باید تمامی واحدهای به نصب تابلو اقدام کنند.

نایب فرجی بیان داشت: کار نظارت و بازرسی برای نصب تابلوها برای ۷۲۰ نانوایی در شهرستان  قزوین آغاز شده و موارد متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه نصب نکردن تابلو در واحدهای نانوایی به جریمه نقدی و کسر سهمیه آرد منجر می‌شود، گفت: تمامی واحدهای نانوایی موظفند نسبت به این اقدام مهم اهتمام داشته و تابلو را در مکانی نصب کنند که در مواقع تعطیل نیز قابل رویت باشد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مثل نصب نبودن تابلو در جلوی واحد نانوایی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید