Iranian Agriculture News Agency

در نشست شورای معاونین سازمان تأکید شد:

بهره گیری از همه ظرفیت ها برای تداوم توسعه بخش کشاورزی استان البرز

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه هدف گذاری برنامه تحولی برای توسعه بخش کشاورزی استان البرز به درستی انجام شده است، به بهره گیری از همه ی ظرفیت های موجود برای ادامه عملیاتی شدن برنامه ها تاکید کرد.

بهره گیری از همه ظرفیت ها برای تداوم توسعه بخش کشاورزی استان البرز

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، نشست شورای معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور ریاست سازمان، معاونین و مدیران مستقل در سال جلسات سازمان برگزار شد.

در این نشست برنامه تحولی توسعه بخش کشاورزی استان، در حوزه طرح ها و برنامه های اولویت دار و در دست اقدام سازمان با محوریت سند دار کردن اراضی کشاورزی، هوشمندسازی بخش کشاورزی استان، توسعه کشت های گلخانه ای، برنامه ریزی برای افزایش ضریب خوداتکایی استان در تولید مرغ گوشتی با احداث مگافارم های تولید مرغ گوشتی و توسعه صادرات محصولات کشاورزی ارائه  شد.

 عبدالرضا بازدار، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به ظرفیت های استان البرز در بخش کشاورزی افزود: ریل گذاری صحیحی صورت گرفته و اولویت ها به درستی انتخاب شده  است که بایستی با بهره گیری از ظرفیت مجموعه سازمان، حداکثر تلاش برای ادامه برنامه ها صورت پذیرد.

وی به استفاده از توان نیروهای حاضر در مجموعه برای پیشبرد اهداف و مأموریت های سازمان اشاره و با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه های مختلف انجام شده است؛ بر احصاء مشکلات و امکانات مورد نیاز برای عملیاتی شدن برنامه ها به طوری که کمیت و کیفیت اقدامات و برنامه ها قابل پایش باشد، تأکید کرد.

طی این نشست برنامه های سازمان در حوزه‌های مختلف بخش کشاورزی از جمله توسعه گلخانه‌ها، تولیدات دامی، توسعه باغات در اراضی شیب دار، گیاهان دارویی، توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی، اجرای رفع تداخلات اراضی و هوشمندسازی، ترویج کشاورزی و آموزش بهره‌برداران و طرح‌های زیربنایی و.. مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید