Iranian Agriculture News Agency

همزمان با هفته دفاع مقدس انجام شد:

تجلیل از جهادگران نمونه دفاع مقدس، با حضور نماینده مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی: ظلمی بالاتر از این نیست که بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم؛ اما از انجام آن، کوتاهی کنیم.

تجلیل از جهادگران نمونه دفاع مقدس، با حضور نماینده مقام معظم رهبری

به گزارش ایانا و به نقل از حوزه‌ی نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، همزمان با هفته‌ی دفاع مقدّس، مراسم تجلیل از جهادگران و خانواده‌های شهدای جهادگر، با حضور کارکنان و تعدادی از خانواده معظم شهدا، در محوطه‌ی فضای باز وزارت جهاد‌کشاورزی، برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدحسن ربانی نماینده‌ی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته‌ی دفاع مقدس و تجلیل از مقام شامخ شهیدان، خصوصا شهدای جهاد سازندگی گفت: متاسفانه آنگونه که شایسته است، از رزمندگانی که در بخش پشتیبانی جنگ خدمت می‌کردند، تجلیل نمی‌شود؛ در حالی که سنگرسازان بی‌سنگر، همیشه پای کار این نظام بوده‌اند و پشتیبانی از جنگ در آن برهه، از اصل جنگ، کمتر نبود.

وی با تشکر از حضور همیشگیِ مردم در صحنه‌های مختلف نظام، حماسه راهپیماییِ اخیرِ مردم علیه هنجارشکنی‌هایِ آشوب‌گران را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: باید شکرگزار مردمی باشیم که بسیار فهیم، بادرایت و با بصیرت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی در بخش پایانیِ سخنان خود، با تاکید بر خدمت‌رسانی شایسته به ارباب رجوع، خطاب به کارمندان وزارت‌ جهاد گفت: ما باید تا می‌توانیم، مشکل مردم را حل کنیم؛ زیرا ظلمی بالاتر از این نیست که بتوانیم مشکلی را حل کنیم و از انجام آن، کوتاهی کنیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم، تعدادی از پیشکسوتان جهادگرِ عرصه‌ی دفاع مقدس و نیز خانواده‌ی شهدای جهادگر، تجلیل شدند.

حجم ویدیو: 6.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید