Iranian Agriculture News Agency

برگزاری اردوی جهادی و میز خدمت در روستای عربلوی بیشه شهرستان ارومیه

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اردوی جهادی و میز خدمت با مشارکت دستگاه های اجرایی در محل روستای عربلوی بیشه شهرستان ارومیه برگزار شد.

برگزاری اردوی جهادی و میز خدمت در روستای عربلوی بیشه شهرستان ارومیه

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، نیر الهامی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از زحمات روستاییان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی،اظهار کرد: بانوان در روستاها رکن اصلی آسایش و امنیت در خانواده ها هستند و اگر زیر ساخت های لازم برای توسعه مشاغل کوچک خانگی روستایی در روستاها فراهم شود، علاوه بر بهره مندی از توانمندی های زنان روستایی ، درآمد خانواده ها، نیز به تبع آن ارتقا می یابد.

الهامی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید تمام توان خود را برای حل مشکلات روستاییان و ارتقای سطح رفاه و معیشت آنان بکار گیرند.

وی راه اندازی صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در این روستا و تسهیل در جهت اخذ مجوز های لازم برای احداث گلخانه های کوچک مقیاس روستایی ، تجهیز راه روستایی ، احداث خانه بهداشت و سالن ورزشی و ...  را از مطالبات مردم روستا عنوان و خواستار پیگیری مسولان مرتبط برای رفع مشکلات در موارد مطروحه شد .

در ادامه مسولان حاضر از دستگاه های اجرایی استان در این مراسم، پاسخگوی مشکلات مردم این روستا و روستاهای همجوار بودند.

لازم به ذکر است که مراسم اردوی جهادی و برنامه مشارکتی برپایی میز خدمت با هدف بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان به نیازهای روستاییان ، سرعت بخشی در خدمات رسانی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات به مردم در روستاها و دیدار بدون واسطه و  به صورت مستقیم با مسئولان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید