Iranian Agriculture News Agency

سردار عباسقلیزاده تاکید کرد:

تمامی موفقیت های دوران مقدس مدیون جهادگران آن دوران بود

فرمانده سپاه عاشورا گفت: تمامی موفقیت های دوران مقدس مدیون جهادگران آن دوران بود.

تمامی موفقیت های دوران مقدس مدیون جهادگران آن دوران بود

 به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلیزاده در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی استان آذربایجان شرقی در مجتمه شهید کسایی تبریز گفت: فراهم کردن شرایط برای عمل به وصایای شهدا در حفظ حجاب و اطاعت از رهبری راه سوء استفاده دشمنان را مسدود کرده و کشور را از بلای فتنه گران می رهاند.

وی ضمن پاسداشت یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس، امام شهدا و شهدای جهادگر استان آذربایجان شرقی که مایه امنیت، آرامش، اقتدار و پیشرفت کشور بوده اند و تقدیر از برگزاری مراسم بزرگداشت و تجلیل از زحمات و خدمات و ایثارگریهای جهادگران دوران دفاع مقدس و شهدا ، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانی که تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اند،گفت: پیروزی های کلیه عملیات دفاع مقدس مدیون جهادگران عزیز بوده است.

سردار عباسقلیزاده اظهار کرد: زحماتی که این عزیزان متحمل شدند مایه پیروزی رزمندگان لشکر عاشورا و سایر رزمندگان جبهه های دفاع مقدس شد و پیروزی عملیات مختلف میدان جنگ در سایه تلاش های شجاعانه و بی نظیر عزیزان و مهندسان جهادگر محقق گشت چرا که حضور رزمندگان همواره در خاکریزها و سنگرهایی صورت می پذیرفت که خود این عزیزان بدون هیچ سنگر و محافظی به ساخت آن اقدام می کردند. این امر از اراده  و انگیزه والا، ایمان قوی، اعتقاد راسخ و شجاعت تام سنگر سازان بی سنگر  نشات می گرفت. بسیاری از ایثارگریها و شجاعتهای بی بدیل جهادگران در مواقع عملیات به ویژه شبهای عملیات همانند ایجاد سنگر، خاکریز و جاده و پیشرفت برای شکست خط دشمن و تثبیت مناطق آزاد شده و تداوم عملیات و ...که در کنار و پیشاپیش رزمندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه لشکر عاشورا صورت می پذیرفت در پیشبرد و موفقیت عملیات نقش غیر قابل انکاری داشت.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به وصیت شهدای گرانقدر در ارتباط با اغتشاگری ها و فتنه اخیر بیان کرد: کلمات کلیدی که تمامی شهدای انقلاب و ایثارگران  بدون استثناء در وصایای خود به ما ابلاغ نموده اند را می توان در دو مورد خلاصه کرد حفظ حجاب و اطاعت و حمایت از رهبری. این موارد همواره محلی برای سوء استفاده بیگانگان و  ایجاد آسیب برای نظام می باشد و لذا مسئولان و مردم دلسوز انقلاب باید این وصیت ها را درک کرده و زمینه عمل به آن را فراهم کنند تا ضمن بستن دست دشمنان و پیشگیری از شرایطی که موجب سوء استفاده بیگانگان می شود، راه شهدا ادامه یافته و آرمانهای مقدس ایشان محقق شود تا با یاری پرورگار به هدف نهایی که همان زمینه سازی برای ظهور می باشد نائل شویم. بنابراین اگر بتوانیم این وصایا را در خانواده، محل، شهر و کشور خود عملیاتی کنیم قطعا دشمنان مأیوس خواهند شد. اما در صورت رواج بی عفتی و دلسرد کردن مردم به اطاعت از رهبری و رواج شیوه زندگی غربی جامعه دچار انحطاط و شکست خواهد شد همانند اتفاقی که در اندلس و اسپانیا در زمان حاکمیت مسلمانان رخ داد. بنابراین عمل به توصیه رهبری در زمینه جهاد تبیین و تبیین واقعیت های موجود از جمله واقعیات زمان دفاع مقدس که ایران اسلامی به تنهایی و به پشتوانه مردم توانست در برابر دشمن مورد حمایت ابرقدرتهای دنیا ایستادگی کرده و فتنه های داخلی را از میان بردارد، نکته بسیار مهم و نیاز امروز جامعه است تا نسل جدید نیز آگاه به فتنه انگیزی های دشمنان شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید