Iranian Agriculture News Agency

مدیر پیشران پروژه نظام پیشنهادها در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

نظام پیشنهادات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تدوین شد

مدیر پیشران پروژه نظام پیشنهادها در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با هدف بهره‌مندی از پیشنهادات توسعه‌ای در بخش کشاورزی این استان ، نظام پیشنهادات جهادکشاورزی تدوین شده و آماده دریافت راهکارهای خلاق و کاربردی در این بخش است.

نظام پیشنهادات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تدوین شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید عباسی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر برای سال جاری دو برنامه اصلی شامل احیای دشت قزوین و روش‌های جذب منابع مالی در بخش کشاورزی هدفگذاری شده که اماده اجرای پیشنهادات برتر در این رابطه هستیم .

عباسی با بیان اینکه پیشنهاد کنندگان برتر به عنوان یاوران سازمان جهاد کشاورزی شناخته خواهند شد، گفت: به پیشنهادات کاربردی و عملیاتی پاداش داده می‌شود تا تشویقی برای فعالیت و همکاری فرد با سازمان جهاد کشاورزی فراهم شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظام پیشنهادات با هدف بررسی مسائل و چالش‌های پیش روی سازمان راه اندازی شده که بتواند به نحو مطلوب از تمامی ایده‌ها بهره مند شود.

وی گفت : بهره برداران، ذی نفعان، کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و حتی عموم مردم می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به آدرس http://qazvin.maj.ir و سپس نظام مشارکت، (فرم نظام پیشنهادی) راهکارهای خودشان را مطرح دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید