Iranian Agriculture News Agency

در شهریور ماه سال جاری :

جوجه ریزی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت :جوجه‌ریزی در شهریورماه در استان کاهش داشت، باتوجه به اینکه قیمت تمام‌ شده بیش‌تر از قیمت فروش است در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

جوجه ریزی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ،حسین برزگر در نشست ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای کشتار مرغ گرم در استان روزانه ۵۲ تن است، اظهار کرد: نیاز استان به مرغ گرم کمتر از ۶۰ تن است، مرغ گرم در استان با قیمت هرکیلوگرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شاهد اختلاف قیمت عرضه مرغ در کشور هستیم، یادآور شد: این مسئله موجب می‌شود تا مرغ تولیدی در استان خارج شود و بابت خروج مرغ از استان نگرانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید قیمت‌گذاری مرغ در چهارمحال و بختیاری اصلاح شود، گفت: جوجه‌ریزی در شهریورماه در استان کاهش داشت، باتوجه به اینکه قیمت تمام‌ شده بیش‌تر از قیمت فروش است در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

برزگر افزود: در حال حاضر مرغ گرم در سایر استان‌ها با قیمت ۶۴ تا ۶۳ هزار تومان به‌فروش می‌رسد و اختلاف قیمت باعث خروج مرغ از استان خواهد شد، احتمالا در آبان‌ماه با کمبود مرغ مواجه خواهیم شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید